Oululainen sovellus sai miljoonarahoituksen | Lehdistötiedote

Lintu, H2H-markkinointialusta, logo ja slogan


LEHDISTÖTIEDOTE

Suomalainen H2H-markkinointialusta saa miljoonarahoituksen Kiinasta

Oulu 1.4.2016

Vapaa julkaistavaksi heti

Oulussa kehitetty maailman ensimmäinen H2H-mobiilimarkkinointialusta LINTU on kerännyt 1,7 miljoonaa euroa ensimmäisellä rahoituskierroksellaan. Kiinalainen sijoitusyhtiö AngoVest vahvisti perjantaina panostuksensa oululaiseen mobiiliapplikaatioon, joka mahdollistaa markkinointiviestien tehokkaan välittämisen ihmiseltä ihmiselle.

Mainosnäkymä Lintu-H2H-markkinointiapplikaatiossaLintu, H2H-markkinointialusta

LINTU on iOS- ja Android-järjestelmille kehitetty applikaatio, jonka käyttäjä voi lukea kuratoituja brändinäkemyksiä ystävilleen korvausta vastaan. LINTU määrittelee yleisön suuruuden puhelimen mikrofonin avulla ja ilmoittaa käyttäjälle summan, jonka hän saa brändinäkemyksen lukemisesta ääneen. Käyttäjä voi halutessaan lukea niin monta brändinäkemystä kuin haluaa.

”Human-to-human-markkinointi on todettu yli 126,5 prosenttia tehokkaammaksi kuin perinteinen business-to-human-markkinointi. Nyt haluamme yhdistää markkinoijat ja ihmiset saman leirinuotion ääreen jakamaan bränditarinoita, jotka resonoivat”, kertoo LINTUn luova johtaja Jukka Ahola.

”LINTUn käytöstä on tehty mahdollisimman helppoa. Sukujuhlat tai iltapäivän kahvihetki kaveriporukan kanssa soveltuvat mainiosti LINTU-kokemukseen. Tuotteista ja palveluista puhuvat ihmiset saavat viimein ansaitsemansa korvauksen, ja samalla mainostajat saavat aidon ihmisen viestinsä välittäjäksi. Tämä on win-potenssiin-kaksi-tilanne”, Ahola sanoo.

Ilmaiseksi ladattava LINTU julkaistaan ensimmäisenä Kanadassa, Etelä-Afrikassa ja Pohjois-Pohjanmaalla keväällä 2016.

Lisätietoja:

Jukka Ahola, LINTUn luova johtaja
Tilaa uutiskirje täältä.

Lintu, H2H-markkinointialusta, logo ja slogan

Kommentoi

*

Muita kirjoituksia